Napewno nie w .de. Tutaj max. co mozesz zbic z ceny nowego samochodu to 15%.
Tak w ogole to denerwuje mnie polityka cenowa Uni i to zabezpieczanie wlasnych rynkow. To jest paranoja aby np. taki Chrysler Crossfire, produkowany w Niemczech, kosztowal w USA 30k $ a w .pl prawie zl. 200k . Dlaczego np. Ford nie rozprowadza FALCONa Taki np. XR6 Turbo to fajna sprawa, ale niestety, tego samochodu nie uraczysz... no tak ktoby wtedy kupowal Mondeo ? Tak szczerze, nie wiem jaki podjolbym wybor, majac Pontiac GTO 400 koni, 8 cylindrow a duzo drozsza SUPERB
Ciekawe jak przebiega kwestia zamawiania i ile sie czeka na dane auto.
Ciekawe tez z jakich krajow beda je brali, bo przeciez np takie Ambiente u nas i w Niemczech moze sie roznic
Ktos sie orientuje jak jest z ubezpieczeniem takich samochodow?
Sa jakies pakiety?
Ja swoje auto przyprowadziłem z Niemiec (miało dwa lata) i byłem pierwszym właścicielem.
Miałem małe problemy z ubezpieczeniem w pakiecie, a mianowicie:
PZU powiedziało że auto nie było kupione w polskim salonie i pakiet mi się nie należy, mimo że byłem pierwszym właścicielem. Zacząłem szukać i kombinować, :roll: aż wreszcie powołałem się na nasze członkostwo w EU i to pomogło, już nie mogli się wykręcić - i pakiecik jest :diabelski_usmiech
Było o co walczyć, bez pakietu ubezpieczenie Octy kosztowało ok 4200PLN
Zacząłem szukać i kombinować, :roll: aż wreszcie powołałem się na nasze członkostwo w EU i to pomogło, już nie mogli się wykręcić - i pakiecik jest :diabelski_usmiech
Za 2 letnie w woj. lubelskim zapłaciłem 2800PLN a było ubezpieczone na 56tyś
Grrrr! :zastrzelic
Ja teraz zaplacilem za dwu latka 2300-2400zl w tym z nadwyzka za szkode z AC 350zl :diabelski_usmiech Tylko troche gorzej wycenili za przebieg bo 90kkm byl. :roll:
Komentarz